Söndag 27:e juni

Heja Argentina eller nej..kom igen Mexico, fan.. kom igen Messi.. Det är bra Dos Santos!! Som ni märker är jag lite förvirrad! Inte konstigt, två av mina favorit lag spelar ju mot varandra. Vet inte vilket jag ska heja på. Vilket lag jag vill ska gå vidare.! Det är ju två extremt bra lag. Argentina eller Mexico. Jag menar i ena laget ar jag guldbarnet själv L.Messi, men i det andra har jag G.Dos Santos och R.Marquez. Usch. Spännande att se i vilket fall.

Ja, nu är jag iallafall hemma igen! Skönt. Ska sova i min egen säng utan en dum katt eller hund som ska föra oljud på morgonen. Visserligen är det två söta små djur och visst är dem roliga, men dem kan bli för mycket. Slipper iallafall ta mina allergi tabletter. Nå, idag var bror och jag i Täby Centrum och kikade en massa på kläder, skor och prylar. Sedan begav jag mig hem. Köpte faktiskt lite små grejer.

Aja, men sedan dess så har jag iallafall bara tagit det lugnt :-)


Sigge imorse. Haha jag tänkte liksom sätta mig i soffan på med mitt täcke och allt. Jaa och vad låg där under då?! Joo det var ju Sigge, man ser bara två tassar och en liten nos.. :-)


Hehe, ser ni.. Två tassar bara kan man se.. Rolig katt. Om han inte ligger gömd under kläder kan man även hitta honom i papperspåsar som igår kväll. Hmm, vart är Sigge, jo han sitter i en tom ica papperspåse...

Hur som helst. Ska fortsätta titta här så länge.. återkommer om en stund igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0