Svettig och helt slut..

Jag har kämpat som ett djur här hemma för mitt rum. Burit upp saker på vinden och allt. Är inte riktigt klar än, men jag har kommit en bra bit iallafall. Shit vad skit man har. Idag fick jag offra en riktigt fin dag för att få det snyggt här. Men jag kände liksom oavsett vad så tycket jag att jag lika gärna kunde göra det nu. Sedan har jag ju även sovit bort halva dagen. Trött? En aning tydligen, mer än vad jag själv kände.

Nu ska jag snart käka lite grann. Sedan ska jag till min lilla syster och kika fotboll. Och idag är det även en dag som vi får hem en människa vi alla har saknat. Har varit borta ett bra tag nu så det var väl på tiden.

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0