Tisdag 1:a JUNI!!

Tjenare kompisar!

Sablar vad tiden går fort alltså! Redan juni. Kul. Om drygt 3 veckor och 3 dagar så har jag semester :-) och det ska bli så helt underbart. Ser verkligen fram emot det. Sitter och diggar *Usher feat.Will.I.Am - OMG* låten för att jag är så glad just nu!

Okej, men idag hade vi tur med vädret igen. Trodde nästan imorse att det först skulle regna eftersom det var molnigt och kallt ute då jag gick till jobbet. Fast, nej fasiken. Det blev väldigt härligt när jag gick hem. Fick stanna kvar idag på jobbet och gå på en utbildning som sagt. Intressant. Men efter det så drog jag direkt och handlade lite käk och sedan så smet jag in på blomsterbutiken för att köpa en bukett till mamma. Gav henne ju ingenting i söndags då jag kom hem.





På kortet skrev jag:

Grattis på Morsdag
kära mamma
Pussar o Kramar!
Marre o Raffe


Hon blev faktiskt jätteglad, så jag lyckades. Och det kändes bra. Så hela dagen har varit väldigt lugn och skön. Om en stund tänkte jag lägga upp bilder på det jag köpte i London. Är så nöjd.! Köpte faktiskt inte lika mycket som dem andra, men jag är glad ändå. Vill tillbaka i sommar och köpa MASSOR! :-)


Kommentarer
Postat av: mamita

Såklart man blir glad av en sådan vacker bukett. Muchas gracias. besitos mamita

2010-06-02 @ 12:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0