Tisdag 22:a juni

Tjenare!

Idag har jag haft en underbart och skön avkopplande dag. Har inte gjort något. Fast bror min var elak nog att messa mig imorse vid typ åtta imorse. Fan alltså. Blev sååå arg. Men annars så har jag haft en lugn och avkopplande dag. Kollat på fotboll, lyssnat på musik, soolat, duschat, vart på toa, käkat, druckit.. nej jag skoja.

Ja men som sagt tagit en lugn dag. Passade på, för dem tre sista dagarna kommer jag ha mycket att göra på jobbet. Gå igenom en massa papper på mina brukare, gå på utbildning, ha möte med lite människor. Så det är lite grann, jag måste hinna att göra innan jag går på fredag.

Okej, men skit i arbetet just nu. Ledig idag och det var ju underbart väder. Varmt och skönt. På kvällen åkte vi och käkade och det var fortfarande väldigt skönt ute bara då. Så skönt att värmen kom tillbaka nu. Måste fixa min lång klänning så att jag kan använda den :-)



Det är så skönt om det är sommar. Om bara några dagar är det ju även midsommar. Inga planer har jag iallafall. Utan det blir till att ta det lugnt. Får se vad som händer på hemmaplan. Annars åker jag nog iväg och gömmer mig. För det blir inge Dalarna för mig nu för tillfället. Får se om det ens blir av i sommar. Men snart ska jag ha alla mina goa vänner tillsammans här på middag. Det blir ett tillfälle till att fira det underbara livet.

Grattis till Argentina - ni äääger. Vill se Brasilien, Mexico eller Argentina i final. Bara att hoppas nu!! Älskar att det är VM. Synd att Nigeria åkte ut ikväll. Trist :-( Aja, det får bli allt för idag iallafall. Nu får det bli So You Think You Can Dance och sedan sova. Juste ska lägga upp veckans låt jag bara har fastnat för. En fin och lugn låt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0