Tisdag 29:e juni

God Morgon!!

Ojoj, trött men pigg ändå. Vaknade iallafall av mig själv imorse.  Har betalat räkningar. Frukost håller jag på att få i mig också :-) Sitter på balkongen. Mysigt huh. Solen har inte kommit hit än. Idag så ska jag få träffa två fina och underbara vänner plus den sötaste ungen på jorden. Det ska bli skoj. Hörde att det tydligen skulle bli jätte, jätte varmt ute. Panik! Måste man ju hitta något som är svalt att ha på sig. Får väl leta upp någon klänning här hemma. Annars kommer jag dö. Men visst, ska inte klaga. Bättre än regn.

Vi tänkte iallafall dra ner till Mälaren en stund och sitta. Får se hur länge vi klarar det :-) Annars ska jag väl bara ha en lugn dag. Det är ju faktiskt bara 2:a dagen på semestern. Hmm, funderar här hemma. Vad ska jag ha på mig egentligen?! Får se. Men jag måste sätta fart här nu. Men ni får ha en jättetrevlig dag allesammans! Njut av solen!




Frukost på balkongen är aldrig fel. Mysigt också :-)

Kommentarer
Postat av: mamita

Semestermys, kan det vara bättre :-) Mamita

2010-06-29 @ 15:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0