Torsdag 23:e juni

God morgon!

Ny duschad och sitter nu och käkar frukost. Idag har jag en del att göra. Måste in tidigare till jobbet för att få klart allt jag behöver innan jag går på semester. Men men. Annars så är jag glad att imorgon är det sista dagen. Sedan går jag och är borta i fyra veckor. Inte lämnar Sverige, men alltså jag slipper jobba :-)

Imorgon är det ju midsommarafton. Då blir det till att fira med familjen. Först middag här hemma sedan ska jag ut till bror. Hänga där. Ska bara ta det lugnt och se fotboll på kvällen sedan. Men nu antar jag att jag måste käka upp här och sedan gå och föna mitt hår. Efter det klä på mig och göra mig klar. Sedan är det bara att knata till jobbet.

Vi har iallafall fint väder här idag i Stockholm. Skönt. Hoppas jag får min semester så här också :-).. Vadå?! Jag kan väl alltid hoppas?! Aja, ha en underbar dag idag..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0