Köpt i London

Först ut är en långklänning som jag köpte på Primarket. Helt underbar och den kommer jag definitivt att använda i sommar. Måste lägga upp den lite grann dock. Lite för lång. Trampar på den :-)



Sedan köpte jag dessa ballerina skor. Fan! Glömde bort från vilken butik. Det sitter på tungan. Irriterande. Får fråga Jennifer, hon vet :-) Men söta och sköna att gå i var dem. Skavde första gången dock. Går nog över..





Sist ut är det det hemliga paketet till Noelia. Kan visa presentboxen, but that's it!



Hon ska få den på torsdag, så då kan jag visa innehållet i den. :-) Jag har faktiskt köpt en present till pappa. Kan lägga upp den senare i veckan. Han ska också få den först! Är riktigt fin faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0