Torsdag 17:e juni

God dagens på er!

Hoppas allt är bra. För med mig är det det iallafall. Just nu håller jag på att göra mig i ordning. Lyssnar lite på Jason Derulo - Fallen. Shakiras nya Waka Waka (This time for africa) låt spelade jag hela gårdagen.. Älskar den. Den där kvinnan borde få göra alla VM-låtar hädanefter. Hon är verkligen grym.

Aja, som jag nämnde så håller jag på att göra mig i ordning. Ska klä på mig och så. Sedan ska jag möta upp G. Ska hänga innan det är dags för henne att jobba. Idag är det fler matcher. Om jag minns rätt så ska Frankrike spela :-) Wiie. Spanien förlorade igår och det krossade mitt hjärta. Hade kunnat satsa 100:- på att dem hade vunnit. Jag var så säker. Men men.. hoppas dem tar igen det där.

Juste, i tisdags så åkte jag till bror och eftersom det var match så ville jag inte missa något. Så jag stannade kvar hos bror då. Lagade lite käk och sedan var vi bänkade framför tv:n resten av kvällen. Jobbigaste var att jag glömde mina allergitabletter så det var lite jobbigt att ha Sigge (katten) springandes omkring. På kvällen där när vi skulle ta kvällspromenaden med Romeo så fick jag TRE MYGGBETT. Upptäckte ett till igår på knäskålen. Sabla bror som lurade ut mig. Men jag är duktig och smörjer in dem med en bra salva mot klåda.

Igår åkte jag iallafall hem. Det blev ett snabbt besök hem först, sedan var det bara att röra sig vidare. Mötte upp Malin. Drog in mot stan. Kikade lite i stan och så. Besökte Kungsträdgården. Det är ju en massa grejer som pågår där just nu. Hahaha jag måste visa sedan vad vi fick för gratis påsar. Det var något som Malin upptäckte som fanns där i och vi båda bara tänkte "..eeeh..okej. Varför fick vi den här?...". Det var faktiskt lite kul.

Medan jag gör mig i ordning kan väl ni kika bilderna från gårdagen. Hörs!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0