Mys kväll med picknick och allt..

Igår efter hela dagen så Gisela med förslag att vi alla skulle ha picknick ute på en äng och spela lite fotboll. Gillar inte ängar. Mycket fästingar och mygg. Men vi hade roligt ändå. Det var god mat. Gjorde till och med rulltårta med färska jordgubbar. Eller lillasyster R gjorde det, men det blev mer som en bulltårta. Den var god iallafall.


Ser ni rådjuret i mitten, rättare sagt en liten bambi. Helt ensam och orädd. Den stod verkligen nära. Jag fattar inte att den inte blev rädd. Den kollade på mig som jag vore vilken fotgängare som helst.











Fin kväll med små systrar och den underbaraste syster/vän jag någonsin haft och har i mitt liv. Genom eld och vatten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0