Kompiskväll!

Go'kväll!

Sitter just nu hemma hos Malin. Busar en massa med mitt söta gudbarn som är väldigt väldigt trött just nu. Hahaha, jag är ju en hemsk gudmor. Skulle pröva hennes nya tofflor hon fick av mig. Jag tänkte: Fan, vad små dem verkar. Kanske borde ha köpt större storlek. Sa till Malin liksom "..jag tror dem här verkar lite små..". Malin svara då "Nej, dem passade ju perfekt". Då hade hon ju prövat dem igår på henne. När Malin sedan skulle byta om till pyjamas på henne tog hon av henne ena toffeln som satt kvar. Hahaha det visade sig ju att pappret som låg i tofflorna var kvar. Och jag som tyckte "fy sjutton vad stora fötter hón har då". Dum jag är. Hon måste fått ont i fötterna som jag pressade på henne dem. Tur att Malin upptäckte det där bara några minuter efter..

Jaa, annars har kvällen varit bra. Fick jobba med kompisen min. Mysigt och roligt hade vi :-) Nu ska vi äta här, men vi hörs imorgon igen. Då är dagen helt fullsmockad. Har värsta helgen framför mig. Mycket på jobbet nu när jag fick lite extra ansvar. Nå, jag tackade ju själv ja. Konsekvenserna nu måste ta. Upp tidigt blir det i vilket fall som helst. Hoppas ni får en trevlig fredag kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0