Bilder från middagen i fredags.


Jag och M är avundsjuka på G eftersom hon har såååå sablans fina naglar.


Ett misslyckat kort på Marie, men det var det bästa jag fick.. haha..


Tss. Ja, jag misslyckade igen.. Marie då.




Sjukt GOD mat åt vi. Super gott.. Bea och grejer :-P


Efterrätten var inte dum den heller. Kan dock inte stava den, men uttala den kan jag. Eftersom jag inte kan stava namnet på den, så får ni bara se den. Kanske inte ser jättegod ut, men det var den. I swear!

Det var en lyckad kväll iallafall. Tack korvarna..! Hehe, ena korven är i Egypten med sin karl nu och bränner sig. Ska ligga där och grilla nu i två veckor. Åååh. Avundsjuk?! Absolut.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

ååhh... mysigt ;D

Hade gärna suttit där och snackat en massa skit med er!

2010-03-29 @ 20:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0