Dags att krypa i säng..

.. men först tänkte jag kort berätta om dagen. Inte för att det har hänt något värst intressant, men bara för att. Juste utbildningen idag gick bra och fick lära sig lite nytt. Nästa vecka har jag ett möte och veckan där på så har jag yttligare en utbildning att gå på fast då blir det inte på jobbet utan någon annanstans i stan (tror jag). Jaa det är så mycket grejer just nu alltså. Hur som helst efter utbildningen så hände det lite annat på jobbet som var lite tråkigt och lite annat som var lite bättre. Så kan det vara. Ja, jag träffade på min knas och skit vän Silvija idag också. Hon tycker inte om att jag säger bajs, skit och korv. Jag vet inte varför men bara för att reta henne säger jag det jämt till henne eller kring henne. Kan inte låta bli. Jaa, jag vet.. jag är fortfarande i kiss och bajs stadiet ibland.

Nu på kvällen gick allt bara bra. Fick träffa på en annan vän också. Det var skoj. Imorgon så tog jag på mig extra pass så jag jobbar HELA dagen - från morgon till kväll 8-21. Det är pengar vet ni.. och sedan fredag HELA dagen då med. Det bästa med fredagen är att jag slutar 13 och börjar 16. Tänkte kila iväg och kika kläder då. Slipper hänga på samma ställe då ju. Nå, helgen är jag iallafall ledig. Har lite små planer får se...

Nej, vet ni.. jag måste sova. Hela dagen.. *Puh* det blir till att vila nu alltså..haha.
God natt kompisar!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0