Fredag 5:e mars

God dagens!

Jag är så glad över den blåa himlen och den lilla solen som lyser lite grann. Det ger en - positiva tankar att våren börjar närma sig. Ja, jag har inte gjort så mycket nu på morgonen. Har kikat lite på tv som jag alltid gör på morgonen och ätit lite frukost. Snart ska jag klä på mig och börja rör mig till jobbet. Idag jobbar jag kväll och sedan så jobbar jag hela helgen också.

Okej min vänner. Jag tänkte sätta igång lite musik och sedan börja göra mig i ordning. Så vi hörs! Nu får ha en jättetrevlig dag och helg.




Åhh, igår fick faster träffa sin favorit.. Jag träffar Romeo så sällan nu för tiden så det var roligt att träffa honom igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0