Grotta?!

Igår när jag och Gisela stod och prata så länge så var det en stor snöhög brevid oss. Så vi stod och sparka i den tills det blev stora - djupa hål rak in. Haha, så barnsliga vi är alltså när vi hänger tillsammans. Men det är det som är det roliga tycker jag. Fast okej vi kan ju vara seriösa också.. ibland?! Hehe.


Visste blev det lite mysigt..

Jaa, jag fick ett mess av Ida imorse. Messade henne igår kväll (tror jag det var). Frågade om hon hade blivit frisk och det hade hon. Så då bestämde vi att vi skulle träna i vecka. Eftersom jag jobbar konstigt i veckan så blir det imorgon och på torsdag. Great! Det blir toppen för mig. Känner nu att det måste ske lite oftare. Jag är dock glad att det är några nu av mina vänner som träna där och att jag kan gå med olika (eller alla tillsammans) ifall ingen annan kan. Nej, jag ska ta itu med rockmormor frillan nu. Snart dags att dra. Halt ute antar jag så det är lika bra att gå i tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0