Hos Gisela

Tjabba tjena hallååå!

Just nu sitter jag hemma hos Gisela och tittar på när hon städar/viker kläder. Fun. Vi har tidigare varit i stan. Köpte lite grejer och käkade. Träffade även på gamla klasskompisar från gymnasiet som vi snacka lite med. Skojsigt. Nej, det var väldigt fint väder och jätteskönt ute faktiskt.

Sedan drog vi hem hit och käkade IGEN. Lillasyster R lagade mat - Cornflakes paneradkyckling.. Ja, lagade kycklingen med Cornflakes. Haha, men jag ska inte skratta för det var faktiskt super gott. Bra jobbat R!! Det blev en stor middag. Du mättade 9 munnar och vi alla blev nöjda. Ska väl snart röra mig hemmåt. När jag kommer hem kommer jag kunna unna mig med tre nya filmer som jag bara döööör och väntar av att se. Oops det råkade bli fyra nya filmer.

Just nu..

Förlåt kompis.. ;-) lite stökigt..

Yoo, homie.. How you doin'?

HAHA Giselas leksak. Hitta den vid sängen så..! Nääee, det är tequila faktiskt!

Jaa, som sagt här sitter vi och skiter, fiser och driver. Kan det vara bättre?! Nope! Hänger med min goaste vän och bara tar det lugnt. Familjen springer ut och in och det ska snart bakas här. Kanske dags att smita innan så man inte stannar för fel orsak ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0