Internationella kvinnodagen

Idag fick jag många "Grattis", ska jag vara ärlig så visste jag faktiskt inte varför. Pinsamt. En person sa just "Ha det äran" och jag sa "Huh?, för vadå?". Då visade det sig att det just var Internationella Kvinnodagen. Ja, så jag antar jag får säga *Grattis* till alla kvinnor. Var starka och inspirera varandra.

Just nu kikar jag klart på Oscarsgalan. Håller typ på att somna, men inte för att det är tråkigt utan för att jag är så pass trött. Tänkte se klart Oscars och sedan sussa. Vår el kom tillbaka precis klockan 18.00. Sjukt. Nej ni vet ni vad. Håller på att somna just nu så jag ska parkera huvudet på huvukudden.

Jaja mina vänner vi hörs imorgon igen! God natt å er,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0