Lördag 13:e mars

God kväll eller rättare sagt God natt.! Ska alldeles strax krypa ner i sängen och kika på tv en stund. Kom hem för typ lite mer än en timme sedan. Är jättetrött. Idag slet jag som ett djur här hemma. Jag städade mitt rum. Det är nog första gången som jag verkligen städade så här ordenltigt. Hjälpte även till med andra grejer här hemma som jag är stolt över. Men självklart mest över mitt rum. Nu på kvällen var jag hos en kompis och kikade på Melodifestivalen. Usch, vad besviken jag blev. Fanns fler låtar jag tyckte bättre om.

Igår jobbade jag åter igen en hel dag. Fast denna gång så fick jag iallafall rast i tre timmar och under dem tre timmarna så mötte jag upp en kompis. Vi gick runt i Liljeholmens Centrum. Kikade och hittade nog en massa, men inget jag köpte förutom ett par nya snygga leggings med silver knappar på och sedan en grej för håret som skyddar det när jag fönar, plattar eller vågar håret. Kan behövas ibland.

Mamma är hemma igen.. och ni kanske undrar var hon har varit?! Jo hon drog till Berlin över dagen. Dem kikade runt lite och dem kom väl hem för ca.40 min sedan. Dem var jättetrötta..hehe. Just nu kikar jag på vad jag och lillebror ska se för film imorgon. Har ej bestämt en, men jag antar att det blir Green Zone. Det var nog den enda filmen som det funka för båda.



Innan ska jag möta upp Gisela och träna. Sedan ska hon iväg och jobba, så efter det träffar jag brorsan. Nåja, nu ska jag väl kika klart på filmen som går på tv4. Hörs imorgon igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0