Lördag 20:e mars

God dagens!

Här sitter jag i mitt kök och äter god havregrynsgröt och tittar ut över Mälaren. Det är en fin solig dag. Underbart. Tänkte käka upp här lite fort, klä på mig och smita in till stan en snabbis. Är sugen på en promenad också. Vi får se hur det hela går. På termometern här så står det 9.3 grader ute. Kan det vara sant?! Är vi äntligen av med dem 21-23 minus graderna. Närmar vi oss verkligen våren?! Det är ju underbart.

Som sagt kikar ut över Mälaren och ser hur isen släpper. Kul grej eftersom förra veckan såg jag hur folk åkte skridskor och promenerade på isen. Idag ser jag ingen på isen och det är ganska kul. Nu är den tiden över. Jag har ju väldigt bra utsikt så jag kan se hur snabbt ändå snön smälter. Men det är bara bra!

Nej, åt upp min gröt precis och jag ska väl få igång dagen nu! Ni får ha en super dag mina vänner.. hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0