Lördag 27:e mars

God Morgon!

Klockan är strax innan sex tidigt på morgonen. Ska klä på mig och kila iväg till jobbet. Något jag verkligen, verkligen inte känner för just nu. Igår var jag ute en stund med Marie och Gisela, vi käkade en god middag på Sally's bar inne i Gamla stan. Bilder kommer senare idag. Det var jätetmysigt och vi pratade om en massa. Så sällan vi träffades upptäckte vi, vilket är trist ju. Så det ska ske lite oftare.

Nåja, har precis tryckt i mig frukost. NU måste jag packa ner lite i väskan och klä på mig. Tänkte fixa håret lite fort också, platta till det. Senare idag så ska jag träffa Joker. Vi ska iväg till IKEA. Så det blir en lååång dag :-)

Hörs ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0