Måndag, 1:a mars

God morgon kompisar! Oh my god, jag exprimenterade igår med mitt hår. Jag gjorde inbakade flätor i hela håret så idag ser jag ut som Tina Turner. Haha.. måste fixa detta projekt innan jag går till jobbet för det ser så hemskt ut annars. Jaa, som sagt idag är det dags för jobb igen.. bläää. Kan inte snart vara dags att söka semester, man måste ju börja planera lite. Men det är vissa människor jag måste prata med innan det är dags att börja söka.

Nå, gårdagen var ingen märkvärdig. Mamma fick igång lite av min tvätt vilket var skönt. Sedan passade jag på att dammsuga golvet, moppa golvet och rensade tvätt och damma av lite kring tv:n - sängborden etc. Så det kändes bra. Tänkte byta sänglakan nu innan jag gick till jobbet, men det kommer jag inte att hinna. Igår så träffade jag även Gisela SENT på kvällen. Lämnade träningsväskan och sedan fick hon låna alla min Twilight böcker (alla fyra av dem).



Åhh igår mumsade jag i mig körsbärstomater. Det är ju så sablans gott alltså. Men hur som helst så var gårdagen en underbar dag. Fick mycket tid för mig själv och fick lite gjort här hemma faktiskt. Idag är storebror i farten istället. Han flytter ju idag. Hoppas det går bra. Tänkte ringa senare kanske om jag kommer ihåg för att kolla hur det har gått. Dem har ju inte direkt tur med vädret....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0