Måndag 22:a mars

God morgon! Påklädd och klar, jag ska alldeles strax smita iväg till jobbet. Idag var det lite kallare ute, men jag hoppas på några plus grader mot eftermiddagen. Jaha ny vecka igen då. Nu kommer min värsta mardröms vecka. Jag jobbar fram till måndag nästa vecka. Bläää. Men så är det.

Vet ni, igår fick jag ett samtal mitt inatten från London. Wiie. Kul. Det var en lite berusad, förvirrad flicka som ringde. Haha, nej jag skoja. Det var jätteroligt att prata med dig kompis. Saknar dig galet mycket nu när jag vet att vi inte kan prata så ofta som vi kunde förut (skickar telefon räkningen sedan ;-)..). Ska försöka komma och hälsa på dig snart.


I miss you my friend.

Nej jag ska väl packa ihop min väska och hinna på toa innan jag tar en promenad till jobbet. Jag hoppas ni får en trevlig dag i det fina vädret! Samma gäller er borta i London! Ha det bra så hörs vi ikväll!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Åh, va mycket du skrivit om mig nu, blir så glad!



Saknar dig massor! Och tack för att du orka lyssna på mig ;P



Puss!

2010-03-23 @ 11:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0