Måndag 29:e mars

God dag kompisar!

Något jag inte fattar med IKEA. Måste verkligen ALLT man köper därifrån byggas ihop. Kan man aldrig köpa något och det är redan färdig byggt. Jag köpte en brevkorg. Byggde ihop den för en stund sedan.







Som ni ser så fick jag ihop den iallafall och det var ju bra. Har redan lagt i räkningar och sedan fick jag min skattesedel imorse. Det var ju roligt. Hmm, om jag läste rätt så får jag tillbaka pengar och det är ju bra. Nej, idag har jag legat i sängen hela dagen och det är ju skönt. Känns som jag och min säng inte har haft så mycket tid tillsammans den senaste tiden.. hahaha. Ja, men antingen sover jag bort eller så är jag hela tiden ute och kommer hem sent. Sover 4 - 5 timmar och sedan iväg igen. Nu fick jag sova ut ordentligt idag. Vaknade vid 11.00 tiden. Sedan har jag bara legat i sängen och lyssnat på ljuvlig musik. Sååå sjukt skönt..

Nu ska jag smita in i köket och göra lite käk. Ska strax ge er veckans låt som jag har snart spelat sönder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0