Om imorgon.

Hahaha.. nyfikna människor. Okej, men det är inge märkvärdigt. Imorgon blir det först lite shopping. Underbart! Behövs faktiskt. Ja och senare så ska jag och några vänner åka skridskor. Okej nu ljuger jag. Räkna inte med att jag åker skridskor direkt för det kan jag inte och jag tänker inte skämma ut mig heller. Kommer se värre ut än Bambi på is ju. Stå på alla fyra skulle jag säkert göra.


Detta skulle i stort sett kunna vara jag. Kan se det framför mig. Jag står på alla fyra. Kan inte komma upp och dem andra kommer och drar in mig igen. Nej, nej, nej.. det är därför jag inte ska åka skridskor för jag vill inte skämma ut mig vilket jag vet att jag kommer att göra. Hahaha.. ser mig själv med hjälm och tant skridskor.. Nej haha. Jaja men senare på kvällen så ska vi alla sedan på bio. Vi ska se Alice I Underlandet 3D (tror jag det är, om inte vanliga).

Så, så ser morgon dagen ut. Roligt huh?! Hoppas det det blir hyfsat väder ändå. Skulle bli lite sol, men snö på eftermiddagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0