Onsdag 10:e mars

God Morgon!

Är allt bra med er?! Det gör det med mig iallafall. Kom på nu imorse att jag har en utbildning idag kl.13.00. NEEEJ. Håller på i tre timmar. Har gjort den utbildningen för två år sedan och nu är det dags igen. Hur som helst. Ny duschad och precis käkat frukost är vad jag har hunnit med. Sov morgon är alltid skönt. Du hinner så mycket då.

Nej, jag sitter här med blött hår så jag ska väl föna det och kika ut kläder jag ska ha på mig. Fick nyss ett samtal av en kollega. Måste köpa med mig grejer till jobbet.. Åh. Men men. Nej nu rullar tiden på här. Jag hoppas verkligen ni får en underbar dag i den fina solen och den blåa himlen!


I miss my shoes..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0