Onsdag 24:e mars

God morgon people!

Satte precis på filmen New Moon. Köpte den i veckan. Eftersom jag ska strax börja göra mig i ordning så tänkte jag kika lite på den under tiden. Ska även få i mig lite frukost också. Idag blir det kväll som jag jobbar, inget jag ser fram emot dock.



Åh, kom och tänka på att imorgon har jag min utbildning. Jobbigt. Grejen var att en kompis till mig skulle med, men hon ska tydligen dit nästa vecka. Jag blev så besviken. Roligare att gå med någon man känner så man inte känner sig så ensam. Fast okej dagen lär väl gå ganska fort. Måste dock ta reda på exakt vart stället ligger så man vet exakt.

Nej, nu blir det frukost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0