Onsdag 31:a mars

Oj shit vad tiden har gått fort. Ja, mars är redan över. Nu i april kommer det hända en del. Födelsedagar som är på gång och dop. Ser fram emot det faktiskt. Sedan kommer annat skoj självklart ske. Ska alldeles strax kila iväg till jobbet. Fick sova ut idag igen. Så skönt. Blev dock väckt av någon fotostudio som snacka en massa. Lyssnade typ till hälften. Men efter det samtalet kunde jag dock inte somna om. Så det vara bara att stiga upp.

Har snackat med Karina hela morgonen. Skitkorven hade varit i skolan, skulle hem och tvätt och grejer. Själv har jag väl tagit det lugnt hela morgonen. Håller på att få igång ett nytt Tele2 kontantkort. Har dock ingen aning om hur man laddar på det så jag ska få hjälp med det sedan. Kommer därför att ha två nummer.



Har därför plockat fram den gamla telefonen.. Hehe.. Men detta är pga. att mina mobilräkningar är jämt så höga och jag vill gärna ändra på det. Så detta kommer bli en tillfällig lösning.!

Nåja, ska börja röra mig till jobbet. Vi kanske hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0