Onsdag 3.e Mars

God morgon!

Jag har sovit riktigt gott inatt måste jag säga. Helt sjukt. Jaha, lite sol dök det upp idag. Lär väl försvinna snart. Skulle ju iväg och kika lite kläder, men orkar inte så det blir imorgon. Jag sov så länge idag att det blir lite sent känns det som. Kommer bli stressigt att ge sig iväg snart. Eftersom jag ändå måste hem innan vi ska iväg senare. Så isället tänkte jag vika lite tvätt, byta sänglakan och plocka ur diskmaskinen. Så får jag lite gjort här hemmma iallafall.

Ska kika klart på Ellen Degeneres - hon är så j*vla rolig. Jaja, men jag hoppas ni får en riktigt bra dag. Kanske skriver något innan jag drar. Hej så länge!




I mina älsklingstofflor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0