På hemmaplan.

Då var jag hemma igen då. Kom för typ en timme sedan. Pratat lite med mamma visat bilder på brors nya lägenhet som var jättefin. Känns dock som han bor ute i ingenstans. Så annorlunda bara att vara där. Men jag ska berätta kort om dagen. Grejen var att jag egentligen skulle tränat med Ida idag. Fast jag hade glömt bort att jag lovat bror att hjälpa lite med lägenheten.

Han flyttade ju som sagt i måndags, men det är lite små pyssel och sådant som vi höll på med. Möblerade om lite, fixa och dona i hans mini klädkammare (människan hade bara slängt in en massa grejer), höll på och koppla med massa sladdar så alla datorer där skulle kunna få internet, skruva isär lite grejer så han skulle få bättre plats med saker och ting. Ja, det var lite att göra. Satte även upp lite tavlor. Jag kom med lite ideér vad jag tyckte bror bör göra. Får se om han lyssnar på mig.

Mötte bror tidigare i Täby Centrum. Medan han käkade så sprang jag runt i lite affärer och fynda lite. Blev väldigt glad att jag hann köpa lite till mig själv.. skönt faktiskt. Så det var min dag. Nu ska jag bara plocka bort lite kläder från sängen och vika sedan tänkte jag lägga upp bilder från igår.. Fan att jag inte har något på Gisela när hon ramla på isen igår..haha..

Återkommer snart.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0