Så länge det varar..

Hmm, jag har fått frågan om och om igen känns det som. Folk ser mig le ganska mycket nu för tiden. Glad jämt och bara så positiv. Kan enkelt svara på det. Jag känner att jag är i en bra plats i mitt liv just nu, vilket då är orsaken till att jag mår så bra och är ofta glad. Ler nästan hela tiden känns det som. Men det känns så bra allt just nu. Saker och ting kommer säkert inte alltid vara så här bra, så jag tar vara på det så länge det varar.

Vännerna är nog den största anledningen till att jag är så glad, familjen behöver jag faktiskt inte nämna för det är en självklarthet för mig. Alla vet hur mycket min familj betyder för mig. Men jag har mått så bra de senaste veckorna och det känns skönt. Det är ju så här det ska vara.

Får bara tacka dem fina som gör så att jag ler och mår bra. Fina vänner som kommit tillbaka i mitt liv och ger mig inspiration och hopp om framtiden för mig. Att få en knuff ibland är precis det man behöver.!

Ville bara säga det! Ska krypa i säng.. upp tidigt igen imorgon.


Kommentarer
Postat av: mamita

Så fint att läsa, vad glad jag blir. Påskpussar från mamita

2010-04-01 @ 12:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0