Snabbt och kort!

Puh, slut efter dagen trots att jag jobbade dag. Men jag kom hem sent och sedan så var det ju bara upp igen då. Typiskt. Nu ska jag iväg igen. Som igår hemma en snabbis och iväg sedan igen.. hahah fan. Nej, men efter jobbet idag så drog jag iväg till IKEA med Joakim. Så länge sedan jag träffade honom. Hahha har typ inte ens sätts det här året. Sjukt. Tiden går iallafall fort.

Jaa, måste faktiskt säga att gårdagen var suverän. En något grymt nöjd iallafall.Vi hade trevligt. Promenad var suverän den med. Nyttig och friskande. Att promenera längs vattnet (kajen) där vid slussen är bland det mysigaste som finns. Så kul.

Bilder från igår (promenaden)


Jag och sötnosen själv..


Här traskar vi på..


Movie star..oh movie star...oooohhh. hahaha sötnos!


Trekronor :-)


Se hur isen sakta smälter och delar sig. Stora isblock. Under Liljeholmsbron nu :-)


Gisela :-)

Well folks that's it. Åtminstone från och med nu. Ska iväg. Lite bråttom. Haha som vanligt. Nu blir det bio. Remember Me. Och sedan hem och sova. Ha en trevlig lördag kväll!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hur kan du glömma att skriva att du skypa med mig? :(

illa mariana illa!

2010-03-28 @ 14:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0