Söndag 14:e mars

God morgon!

Håller på att packa ner lite träningskläder, ska iväg och träna strax. Ska bli skönt. Känner att det behövs nu. Är lite trög i ena armen. Ska se om lite träning kan hjälpa och mjuka upp det lite. Har precis ätit frukost och kikat lite på reprisen av Melodifestivalen (som sög, vinnaren är duktigt fast passar inte the big show). Well, well..

Ikväll blir det som jag tidigare sa bio. Syskon är i farten.. alla tre. Skoj. Sedan blir det väl lite käk efteråt. Som jag tidigare nämnde så blir det Green Zone, passar oss allihop perfekt. Tänkte först Hurt Locker (den som fick så många Oscars) fast nja, mer sugen på den andra filmen.

Just nu håller jag på att spränga Teairra Mari feat. Soulja Boy, Gucci Mane - Sponsor i mina högtalare. Den är ju så grym. Spelar den om och om igen. Kommer blir nästa veckas låt. Sjukt bra är den. Jaja, men nu måste jag sätta fart här innan telefonen ringer. Vi hörs senare ikväll igen.



P.s Barcelona mot Valencia ikväll kl.18.55 - ett måste. Jag måste börja hänga med nu när slutat börjar närma sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0