Söndag 28:e mars

Tjabba!

Började precis kika på Johan Falk filmen på tv4. Ja idag så har jag jobbat hela dagen och faktiskt så fick jag byta mig till ett pass. Okej ingen skillnad, men jag fick börja en timme tidigare och sluta en timme tidigare vilket var jätteskönt. Har känt mig in stängd hela dagen och jag var jättetrött idag verkligen. Ställde ju om klockan i natt till sommartid. Haha.. ja grejen var ju att igår efter IKEA besöket så var jag på bio med Karina. Vi såg Remember Me och den filmen kan jag faktiskt rekommendera för den var bra. Man fick se en helt annan sida av Robert Pattinson. Han gjorde sjukt bra ifrån sig i filmen. Allt var lite oväntat och sluten var nog bäst, men sorgligt. Alltså det bästa var att allt var så oväntat.

Det var sjukt mycket folk i Medborgarplatsen (det var där vi såg filmen). Poliser uppe vid gatan och nere på perrongen. Dock ingen aning om vad om hade hänt. Men så är det jämt på kvällarna. Jag kom hem vid 23-tiden och sedan var det bara att lägga sig. Ställde genast om klockan då. Var glad när jag kom hem att jag skulle få ca.7 timmars sömn och sedan kom jag på..NEJ.. det blev bara 6 timmars sömn. Haha fast jag råka försova mig imorse. Kom dock inte försent ändå.

Nu hade jag tur att en arbetskollega behövde vara ledig tisdag och kunde jobba måndag. Så då bytte jag med henne. Imorgon är jag då ledig och det är så sjukt skönt. Ikväll behöver jag inte tänka på att jag måste upp tidigt imorgon. Slippa gå upp 04.50 är alltid skönt.


Igår - väntade på bussen när vi skulle hem från Ikea. Haha.. Joker vem kramade du då?.. Stort huvud hade hon iallafall.

Juste, ja som ni inte kanske vet så har jag skaffat skype och i torsdags (Gisela skaffade också skype) så skypa jag och Gisela med Jennifer. Väntar nu bara på att få tillfälle och skypa med henne igen. Kul, kul. Men det var kul. I fredags så skypade jag och Gisela med varandra bara för att testa och det var roligt. Vi käkade frukost tillsammans lyssnade på musik tillsammans och snacka en massa. Haha fan det är ju roligt.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0