Söndag 7:e mars

God Morgon på er!

Igår var jag helt slut så jag däckade så fort jag kom hem nästan. Vaknade upp vid halv två och insåg att det var dags att stänga av tv och datorn eftersom jag skulle upp 06.30 nu på morgonen. Sovit gott har jag iallafall gjort och hade nog velat sova en stund till tror jag. Men jag jobbar hela dagen idag. USCH, orka. Fast okej tiden går ganska fort ändå.

Anyway, igår jobbade jag till 14.00. Mötte sedan upp Malin och vi drog till bror min. Som sagt det är en lite resa att ta sig dit. Bussen går därifrån en gång i timmen. Suger lite, men det gick bra både fram och tillbaka. Vi hade trevligt och kikade lite på lägenheten och snacka skit. Efteråt drog jag och M vidare till stan och mötte upp hennes karl och Marie. Hungriga var vi så vi drog och käka i Zinkensdamm. Trevligt var det eller rättare sagt så hade vi roligt. Träffade på många konstiga människor. Kan också vara en del till varför vi hade kul.

Fast det bästa med gårdagen var nog att det var sådant fint väder. Helt underbart. Blå himmel och grejer. Satt ute igår en stund och det  var jätteskönt. Jag hoppas på fler sådana dagar. Typiskt bara att jag jobbade igår på förmiddagen för det var verkligen super skönt.


Solen sken och bländade.. inte ett enda moln på himlen, sjukt.
 
Ja, vad händer mer igår?! Nej ingenting. Nu har jag fått i mig lite frukost och duschat lite snabbt. Klätt på mig har jag också gjort.. halleluja. Första gången jag gör allt precis när jag vaknar. Åh, ikväll är det en kväll jag ser fram emot. Det är ju Oscarsgalan. Kommer visas på Kanal 9 och börjar visa lite "innan snack" redan vid kl.22.55. Fast själva galan börjar inte förrän 02.30 och slutar 06.00 imorgon. Sjukt, men okej själv kommer jag spela in den så på tisdag (min lediga dag) så kommer jag sitta hemma och kika på den. Några från So You Think You Can Dance kommer att dansa, framföra något.

Ja, det var väl allt. Ska sätta på mig en tröja, smita på toa, borsta tänderna och sedan dra till jobbet.! Men ni får ha en jättefin dag om det blir lika fint och skönt idag med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0