The Ultimate Bourne Collection

Igår fick jag ett ryck och vill ha alla The Bourne filmerna. Så jag hade tur och köpte den sista Collection boxen. Jag blev så extremt glad. Vi kikade på den första filmen imorse The Bourne Identity och började samtidigt kolla på den andra också strx efter - The Bourne Supremacy. Eftersom vi inte hann se klart den pga. visningen så beslöt jag mig för att kolla på den nu. Visningen tog lite tid, skulle egentligen med mamma till Skärholmen och kolla kläder. Men det blev inte av nu fast det gör ingenting. Fick istället mitt rum städat och brorsan kommer över på middag.

Tills dess så ska jag kika klart på filmen. Älskar dem här filmerna. Matt Damon is the king of action. Fan, han är ju helt otrolig i dem här filmerna. I love it. Jag och Gisela har suttit hela morgonen och sagt hur söt, snygg och cool han är. Haha.. som två små tjejer.. Nej han är grym. Tredje filmen blir efter brorsan har gått!





Nej, nu måst jag fortsätta kika här. Vi hörs senare. Ska berätta mer om Mary Kay produkterna vi fick kika och testa idag. Som sagt lite senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0