Tisdag 23:e mars

Helt slut - var dem rätta orden just nu. Vaknade 04.50 och jobbade till 13.30. Sedan åkte jag ut till bror och hjälpte honom med fasters favorit. Lilla Romeo. Det var så roligt att träffa honom. Jag var helt slut efter dagen så jag la mig i soffan därute och efter en stund kom en söt lurvig sak och la sig brevid mig. Så sällan jag får träffa honom så jag passade på att skämma bort honom lite extra pga. det.


sötnos


Detta djur fick mig att nysa. Har nyst hela tiden jag var där och hela vägen hem. Glömde allergi tabletten.

Jag tog en hurtig lång promenad med Romeo. Bror bor verkligen ute på landet, men det var mysigt med en lång promenad. Eftersom jag missade träningen idag, förlåt kompis. Vi måste ta igen det. Träffade även Gisela idag lite snabbt efter jobbet. Stackarn, hade varit hos tandläkaren. Fan, måste själv dit. Jag vet att jag har hål. Får lov att beställa tid nästa vecka eller något. Lika bra att ha det gjort, annars drar man bara ut på tiden.






Kommentarer
Postat av: Mamita

Gulliga bilder!

2010-03-24 @ 09:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0