Tisdag 9:e mars

Bla bla bla.. går runt och grubblar en massa. Jobbigt. Saker som irriterar mig så. Vet bara inte vad jag ska göra.?! Gaah.. jaja snart är det dags att kila iväg och möta Ida. Vi ska träna. Haha, hon fråga nyss om jag kommer bli försenad. Helt otroligt :-) Jaha, ja jag har dock inte gjort något speciellt. Sov ut ordentligt gjorde jag. Och letat efter två av mina favorit armband som är borta. Dem ligger nog här någonstans, men jag vet dock inte vart. Ska fortsätta leta. En av många saker som irriterar mig.

Igår tog jag med mig en semesteransökan blankett hem. Måste ju börja söka semester. Har dock ingen aning när jag ska ta den här gången, men nu vill jag ha en fyra veckors ledighet istället för tre veckor. Vill göra något skoj. Fast jag måste se vad det är för planer inför sommaren innan jag söker så jag vet när på ett ungefär jag ska söka. Alltså kring vilken månad.

Jag gillar köpa smycken som stödjer olika fonder. Här under har ni två av dem.


Stödjer Hjärt - Lungfonden.


Stödjer Bröstcancerfonden.

Det är det rosa armbandet som har försvunnit. Jag måste leta som en galning. Får göra det när jag kommer hem senare. Nu måste jag byta om och packa väskan. Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0