Toppen dag!

Idag så har jag varit på toppen humör. Jag har varit glad hela dagen. Det är inte förrän nu jag känner smärtan i min kropp och så fick man dåliga och tråkiga nyheter när man kom hem. Ganska trist. Jag som var på så gott humör. Det som fick mig på gott humör var att min kompis Caroline (arbetskompis) hjälpte mig klura ut min semester. Jag kommer sakna henne, hon slutar nästa vecka och flyttar neråt i landet. Tråkigt, men roligt för henne. En bra inspiration för mig. Hon lämnar vården och börjar jobba för Björn Borg istället. Kul.

Något annat som fick mig på humör var att jag pratade med en av mina samordnare. Jag ordnade så jag fick ledigt på fredag. Märkte idag och kollade igenom mitt schema att det inte finns någon möjlighet alls att jag klarar av att jobba varenda dag tills på måndag. Snäll som hon nu var så fick jag ledigt fredagen då och jag får ändå lite extra betalt.

Ååh, när jag gick hem nu på kvällen efter jobbet så passerade jag pizzerian. FY FAN, blev så sugen. Har inte ätit pizza på ett tag nu. Jag har lovat mig själv att hålla tillbaka på det så länge jag kan. Hahaha..gaah.!


Hemma hos Gisela förra året. Den bästa pizza kvällen...

Jaja, satte på filmen Arn. Blev sugen på att se den nu när jag såg lite av första filmen på tv. Kan dock inte se hela, men en liten bit iallafall. Hahaha, blir sms terroriserad av Marie här nu. Hon är så rolig. Tack för att du fick mig att le igen. Vi pratar om dig J.H :-)

Nå, men vi hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0