Torsdag 11:e mars

Snart dags att stiga upp igen. Jag är trött, bör egentligen sova fast jag har inte hunnit varva ner ännu efter den långa dagen. Det har varit jättemycket idag. Jag har jobbat, fått vara med på ett oväntat möte som varade i 2 timmar, tillbaka och jobba igen, lite rast och jobba igen. Jag är helt slut. Tack och lov får jag tre timmars rast imorgon. Tänkte då faktiskt möta upp en vän lite snabbt. Vi tänkte kika på lite kläder i Liljeholmens centrum. Ligger ju närmast.

Åh, min kära vän Karina var så snäll idag och köpte en stoooor och god avokado sallad till mig. Den var så god. Passade mig perfekt med tanke på den långa dagen och jag kände mig så nyttig. När jag slutade så tog jag faktiskt en rask promenad hem. Upp för backar och grejer..hehe. Jaja, ska väl släcka ner här nu och försöka sova. Sov så gott..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0