Torsdag 18:e mars

Tjabba, tjena, hallå!

Sitter och slappar i min sköna fåtölj och kikar en serie. Jag vaknade faktiskt runt 9-10.00 tiden. Skönt att få sovmorgon. Börjar jobba 16.00 idag. Igår gick jag på en nattpromenad med my friend Gisela. Checka in hennes naglar. Dem blev jättefina.



Jaa, kom väl hem runt 02.00 tiden. Jag tycker faktiskt att nattpromenad är väldigt friskande och det gör att man sover alltid mycket bättre sedan. Hur som helst så har jag börjar klura ut min semester. Fick lite hjälp igår och jag har nog kommit fram till när jag ska ta ut den. Tänkte ta fyra veckor den här gången. Har lite planer och vi ska väl kika resor troligen. Har några i sikte.. :-)

Idag har jag även börjat kika present inför april. Vad som händer då?! Jo mitt gudbarnsdop sker då. Det ska bli kul. Men man måste börja kika present i tid. Letar för fullt på nätet efter grejer. Tänkte beställa en grej, fast vi får se vilket det blir. Även min vän Gisela fyller år. Så april blir till att kika presenter.

Nej, nu ska jag fixa lite käk..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0