Torsdag 4:e Mars

Tjena. Är inte hemma just nu så jag ska inte skriva så mycket. Är nämligen hos bror min. Vi pysslar lite i hans lägenhet. Ska väl snart röra mig hemåt. När jag kommer hem så ska jag visa lite bilder från gårdagen. Haha, finns en del roliga faktiskt.

Idag var vi i Täby Centrum innan. Köpte faktiskt lite grann. Är så nöjd. Köpte faktiskt ett jättefint armband som stöttar Hjärt och Lungfonden (tror jag, om jag minns rätt). Kikade lite på byxor och skor också. Inget vi köpte, men kika på. Som sagt visar lite senare. Dagen har iallafall varit lugn. Jag berättar mer senare. Ska fortsätta hjälpa bror min med små pyssel. Fan, skulle ha tränat idag egentligen fast det fick jag hoppa över.. Förlåt kompis!

Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0