Underbarnet..

Vad kan man säga?! Barcelona vann mot Valencia med 3-0. Och den enda personen vi kan tacka för det är Messi "Underbarnet" som han kallas. Sjukt, den killen har talang och är den bästa spelaren genom tiderna (enligt mig). Jag hoppas på Argentina i sommar.

Just nu går American Gangster (har den filmen) på trean. Det är en bra film och jag gillar den. Så det får bli filmen för ikväll. Ska smita och borsta tänderna sedan sova. Tv:n brukar ibland få stå på pga. att jag somnar. Men vi får se. Jag hoppas ni har haft en trevlig helg för det har jag iallafall. Hänt en del. Nästa vecka blir det en del grejer också. Hoppas bara det dyker upp roliga saker.

Ni får sova så gott!




Myser i mina favorita Shepherd tofflorna.. ÄLSKAR dem..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0