Hemma från jobbet..

Kom hem för inte så länge sedan. Nu har det blivit lite kallare ute, all blask hade frusit till is nämligen. Fast jag kan väl inte påstå att det var halt. Värre tidigare idag då jag gick till jobbet. Jaja, har käkat en jättegod middag och satte på tv ett tag nu. Knäppt att man håller på att göra om eller förnyare olika serier. Beverly Hills 90210 finns det ju en nyare nu som endast heter 90210. Melrose Place (den gamla) heter samma som den nya Melrose Place. Äsch, tror dem börjar få brist på nya serier i U.S.A så dem tar upp dem gamlar istället..hehe.


Kycklingfilé med sötsursås, ägg och grönsaker.. Det var så gott.

Nej ni, nu ska jag väl smita till badrummet och borsta tänderna och krypa i sängs. Juste bror min ringde nu på kvällen när jag hade slutat och han berättade att det hade gått bra idag med flyttningen. Skönt. Så han är super glad nu över att fått in allt och har börjat fixa och donat en massa. Så på torsdag förmodligen när jag är ledig så drar jag dit en sväng för att checkar hur det ser ut. Ja, det var väl allt för idag då! God natt på er så hörs vi imorgon igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0