Promenad till jobbet..

Nu har jag gjort i ordning mackaroner och korv. Det får hålla lilla magen mätt tills jag kommer hem ikväll. Som igår tänkte jag promenera till jobbet. Plus att jag promenerade hem också. Faktiskt väldigt skönt. Det är inte jobbigt och med tanke på att det inte vart någon träning nu i veckan så blir det mer promenader istället. Smart huh?! :-)

Imorgon är det fredag, igen! Sjukt, vad tiden går fort. Men då blir det lunch med bror min på dagen. Tänkte kika lite på kläder också. Nåja, nu ska jag väl klä på mig. Får bli mjukisar eftersom jag bara jobbar fem timmar. Ska bara fixa mitt kalabalik till hår. :-D

Hörs later!




En bild på min kompis nya husdjur. Hmm, fåglar är inte min grejen. Tror det kalls fobi :-P och är.. haha.. nog därför orsaken till att jag inte gillar dem. Fast det jobbigaste är att ha dem till husdjur är att dem kvittrar och är EXTREMT jobbiga. När jag går i stan vid plattan och duvorna dyker upp brukar jag alltid dra någon av mina vänner framför mig eftersom jag är så rädd. Usch, obehagliga djur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0