Gårdagen

På isen från Kungsträdgården..


Här satte dem på skridskorna. Det roligaste var väl när dem skulle ta sig därifrån till isen..haha


Gisela hjälper lilla Caroline lite grann..syskonkärlek..



Ja, även Roxi fanns till hands för lilla Carro.. säger ju det..syskonkärlek.


Alla fyra i en klunga..

Från Heron Citys biograf, premiären på Alice I Underlandet.


På med brillorna..


Hela gänget (Roxi's hår syns lite här på hö.sida) :-)


Söta unge.. Du är så knäpp, men ändå så rolig.

Nej, men jag är nöjd med gårdagen. Tråkigt bara att jag inte var där när Gisela ramla. Det var ju därför jag följde med. Jag åkte inte eftersom jag inte kan. Fast..haha.. det var ett par igår som åkte. Lite äldre, kring typ 40. Dem ramlade i stortsett i omgånger. Först kvinnan.. sedan efter ett tag så kom hennes karl och ramla på exakt samma ställe. Sedan fick kvinnan svårt att stanna så hon åkte rakt in i staket. Haha, försökte hålla mig, men hehe det var svårt för det såg roligt ut.. Men jaja.. jag är trött nu så det får vara allt för idag. Men vi hörs imorgon bitti igen.
God natt på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0