The element of freedom..

Just nu ligger jag i sängen och lyssnar igenom Alicia Keys nya album.. Me like it. Hon är grym.. hennes musik är alltid något att lyssna på. Hon har jobbat med många andra artiser än bara en massa rappare och r&b sångare. Alicia har ju jobbat med Alejandro Sanz, Adam Levine, John Mayer, Cold Play, Lenny Kravitz mfl. Kul att hon vågar kombinera lite. Jag är ett fan av henne. Funderar starkt på att köpa hennes skiva. Får se.


The Element of Freedom

Ja, vad har jag annars gjort idag? Inte så värst mycket. Jo, var ju och träna med Ida och det gick bra. Kändes bra att gå därifrån. Vi prata lite om hur det går med lägenheten. Det har hänt lite sedan jag själv var där på besök. Men det rullar på för henne och hennes karl. Kul.

Ja, vackert väder igen. Underbart. Ja, annars idag så har jag tagit det lugnt. Juste träffa på min knas kompis Silvija när jag vänta på Ida. Fan, länge sedan jag sist såg henne. Funderade på att efterlysa henne nästan. Får träffa henne imorgon, men verkligen det var länge sedan. Messade med Danyelee också för ett par dagar sedan och med henne var det bra. Hon ville träffas och fika. Får se om jag kan fixa det. Okej, med andra ord så var det lite en tråkig dag. Kunde gjort så mycket men sket i det. Trist nog.

Nåja, i vilket fall som helst så är det jobb imorgon igen. Lite sovmorgon får jag så det blir skönt och sedan jobbar jag till kvällen..blää. Well, well people that's it. Tänkte kila och borsta tänder sedan sussa. Men ni får ha det bra!

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0