Då var det dags igen

Nu var det dags igen att sova. Har tagit min mofinmedicin nu (Haha Älskar säga det. Fast egentligen är det kanske en pytte, pytte.. minimal dos av morfin i. Tycker bara det är kul att säga morfinmedicin). Imorgon ska jag upp tidigt igen och jobba. Typiskt :-( Ska inte bli så skoj. Men kvällen blir det. Ska förmodligen iväg på en liten välgörenhetsgala som stödjer de som drabbades i Chile. Det är för en bra orsak man då går dit. Om jag fattar rätt så spelar dem lite musik och det kommer folk dit som dansar och uppträder lite grann. Kan vara ganska kul faktiskt.

Ja, annars ser helgen ganska lugn ut. Förutom jobbet då som kommer blir lite jobbigt, men det ordnar sig nog. Blev tvungen nu att kika lite på Michael Jackson Memorial. Så nu har jag kikat klart på det och måste tyvärr krypa i sängen. Ni får ha en trevlig fredag kväll.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0