Naturhistoriska museet

Som jag tidigare idag nämnde så var jag och G på Naturhistoriska Museet. Kollade både in själva museet och Cosmonova.



Det berömda trädet som alla har varit i.. iallafall jag (som liten).




Gapa stort! AAAAAHH!


Wow, en dino. Vet ej vilken sort av dem.. men den var stooor


En till dino, kan och vet fortfarande inte vilket namn på även den här.


Lite ägg till frukost, med en mini - saurie i.





Jaa, detta var min dag och det var jätteskoj. Fick se en massa och jag lärde mig en massa. Saker man inte visste och saker man hade fel. Jag är imponerad och stolt över mig själv för att jag gick igenom i stort sett Hela museet. på Cosmonova så såg vi Dinosaurie 3D. Skoj. Lite roligt var det. Men jag hade nog lite för höga förväntningar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0