Dags att sova igen då!

Imorgon är det jobb igen.! Ligger nu i min egen säng och inte en lite 85 bred säng som är låg och oskön madrass. Klagar för mycket?! Förlåt. Men jag beskrev just min egen gäst säng som jag lånat ut till bror min. Hur som helst. I veckan händer en MASSA grejer. Fan känner lite stress. Men jag ska försöka ta det lugnt. Om det blir jobbigt, lutar jag mig bara på mamma så får hon stötta mig och säga att allt blir bra :-)

Jag gäspar som bara den. Hmm.. kan innebära att jag är trött kanske?!. Förmodligen. Ska sova nu antar jag. Måste upp tidigt eftersom jag jobbar dag. Ska börja redan efter jobbet imorgon att hämta ner resväskan. Får tvätta kläder i veckan också. Så jag har med mig rena kläder när vi åker på torsdag.

Ligger och kollar på A Cinderella Story, slutar när som helst faktiskt. Sådan töntig och tjejig film. Men det var som jag sa till Karina när vi prata i telefon tidigare. Varje gång den här filmen går på tv så kan jag inte låta bli att titta på den. Hahaha.. jaja.. ska släcka ner datan iallafall. Ni får ha en trevlig fortsatt söndag kväll!

God Natt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0