Fredag 14:e maj

God Morgon!

Havregrynsgröt, två smörgås med kaviar och skinka, ett glas mjölk är vad jag precis har fått i mig. Nu tittar jag lite på tv, ska snart hoppa in i duschen. Det var så skönt att få sova ut ordentligt. Men om en stund ska jag iväg och jobba. Dem ringde för drygt en timme sedan därifrån och undra om jag skulle vilja byta ut min dag mot kväll imorgon. Absolut inte. Om jag får sluta tidigt imorgon så gör jag hellre det än att jobba kväll.

Jaja, annars med mig då?! Hostan? Jo, det är lite till och från. Värst på morgonen. Då hostar jag så hårt att det bara är jobbigt. Efter ett tag så går det över. Det jobbigaste är att jag är lite snuvig också nu. Blää, hoppas att allt det här har försvunnit efter helgen. Så hela nästa vecka får jag vara helt host fri.

Okej ska väl sätta igång dagen nu. Annars måste jag stressa en massa sedan. Jag hoppas ni får en trevlig fredag. Själv måste jag jobba och somna tidigt eftersom jag ska upp tidigt imorgon bitti. Men jag skriver kanske något när jag kommer hem ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0