Fredag 21:a maj

Hejsan hoppsan på er!

Ny duschad efter en stressig och jobbig dag på jobbet. Kände efter jobbet att jag måste bara hem nu och ta det lugnt, få i mig lite käk och duscha. Så, nu när det är gjort så är det bara att klä på sig igen. Ska nämligen möta upp Ida. Ska träffa henne om en stund. Har inte träffats på drygt två veckor sedan. Saknar henne. Så vi ska träffas och gå en lite promenad vid vattnet här nedan för mig.

Imorgon händer det grejer minsann. Kan berätta mer ikväll, det jag kan säga är att jag måste lägga mig tidigt iallafall för att komma upp tidigt imorgon. Och vet ni?! Om en vecka så får jag träffa min goaste och underbaraste vän Jennifer. Ska bli skönt att få träffa henne igen. Hoppas att London har lika kanon väder som vi har här.?!

Nej måste, fixa i ordning mig här nu. Men jag skriver senare när jag kommer hem igen!..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0